FIZETÉSI, ÉS SZÁLLÍTÁSI MÓD:
A csomaghoz az Express One futárszolgálattal és EXPRESS ONE Csomagpontra történő szállítással juthat hozzá.
A futárszolgálat ára 29.990 ft-ig egységesen 2.200 Ft/csomag , melyet Ön a csomag átvételekor a csomagfutárnak fizet ki a vételárral együtt. A fenti ár tartalmazza az ÁFÁT. Bármennyi terméket rendel 1 csomagban küldjük! Kivéve a 25 kg feletti etetőanyag vásárlást. 25 kg feletti etetőanyag vásárlása esetén egyedi szállítási díjat számolunk, és kollégánk felhívja önt és tájékoztatja ennek összegéről.
Csomagpontra történő szállítás: Ebben az esetben kérem a választott Csomagpont címét adja meg szállítási címként!!! A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók. A Csomag pontra kért szállítást követően nyitvatartási időben 5 munkanapig átvehető a megrendelése, ezt követően ha nem veszi át visszaérkezik hozzánk!
Banki átutalás: Banki átutalásos fizetési mód választása esetén Önnek 5 munkanap álla rendelkezésére, hogy a rendelésének végösszegét részünkre elutalja. Amennyiben nem tud utalni vegye fel velünk a kapcsolatot. Ha a fenti határidőn belül nem utal, és felénk ennek elmaradásának okát nem jelzi rendelését automatikusan töröljük! Kérem ezt vegye figyelembe!
CSOMAGPONT KERESŐ
Ide kattintva könnyedén megtalálja az Önhöz legközelebbi EXPRESS ONE Csomagpontot!
Fontos! Amennyiben Ön előre szeretne utalni, úgy a következő vonatkozik rá: Jelezze előreutalási szándékát ügyfél szolgálatunknak. Megrendeléskor azonnal kap egy automatikus e-mailt. Miután megkapta webáruházunktól, az automatikus e-mailt, akkor még ne utalja a pénzt. Mi Összeállítjuk a csomagot, és ha kész a csomag, munkatársunk küld egy részletező e-mailt, a pontos végösszeggel, és számlaszámmal, ekkor utalhatja Ön a pénzt. Köszönjük.
29.990 ft vásárlás felett a házhoz szállítás ingyenes!
Nagyon fontos: Kérjük, hogy a csomag állapotát és, ha sérült akkor tartalmát is az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizze le, illetve, ha sérült vetessen fel jegyzőkönyvet!
A csomag sérülésére, szállítási hibából adódó sérülésre, illetve sérült csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével kerül rögzítésre. Ez azért fontos, mert tapasztalatok szerint, minden futárszolgálat inkorrekt módon letagad minden hibát, amit elkövetnek, ha nincs rögzítve a hibafelvételi jegyzőkönyvben. Megértésüket köszönjük!
Szállítási határidők:
A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagosan a legtöbb esetben a megrendelt termékeket 5-10 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfél-szolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon. Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy a szombat, vasárnap és egyéb ünnep napok nem számítanak bele a vállalt kiszállítási időbe. Ezeken a napokon nem tudunk rendelést feladni és útba indítani önöknek! Köszönjük megértésüket!
Kiszállítási időket nagy mértékben befolyásolják, az úgynevezett “hosszú hétvégék”. Ezen időszakokat megelőzőleg leadott rendelések feldolgozását a legelső munka napokon tudjuk megkezdeni!! Mivel fizikálisan sem tudjuk feladni csomagjainkat a futárszolgálatnál, hiszen ők sem dolgoznak ezen időszak alatt. Kérem ezt vegye figyelembe a rendelése leadásakor! Speciális esetben előfordul hogy a több napos szabadnapokat egy rövid munka napos hét követi, melyeken 3 munkanap áll a rendelkezésünkre. Ezekben az esetekben is előfordulhat, hogy a kézbesítési akadályoztatásunk miatt csomagját nem tudjuk feladni, akár annak terjedelme, vagy valamelyik megrendelt termék hiánya miatt.
Ügy-félszolgálatunk késségesen áll mindenben az önök rendelkezésére, emailben vagy munkaidőben a +36-20-380-0026-os telefonszámon!!!
Termék-visszaküldési cím:
Horgászonline Horgászbolt 8800 Nagykanizsa Király utca 31/H
Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön
szeretett volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő:
1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon a 20 380 0026 vagy
e-mailben: info@horgaszonline.hu.
2. Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Horgászonline Horgászbolt 8800 Nagykanizsa Király utca31/H
Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon visszaküldi Önnek a termék értékét.
Az ezen az oldalon felsorolt szövegek feltüntetésére törvény kötelez bennünket.
Magatartási kódexünk azonban a következő: A mi alapvető érdekünk a fogyasztó (vevő) maximális elégedettsége, ezért sok esetben a ránk nézve kötelező törvényeken túl is nyújtunk extra szolgáltatásokat, azért, hogy a vevőink elégedettek legyenek. Alapelvünk, hogy mi vagyunk a vevőért és maximálisan jó, korrekt szolgáltatást nyújtsunk.